neljapäev, 11. juuni 2009

Video lisamine

Tore, et sellel koolitusel saab kohe mitu uut asja läbi katsetada.
Hakkasin tegema omale kontot You Tube ning üllatusega avastasin hoopis, et mul konto juba olemas. Mitte ei tule meelde, millal see tehtud sai, aga olemas ta oli. Proovisin siis oma video üleslaadimist sellesse keskkonda. Kõik oli selge ja lihtne, vajuta upload ja vali fail ning olemas. Imestasin seda, et üleslaadimine nii kaua aega võttis, aga võib olla see sellest, et mul polnud mpeg faili vaid wmv.

Proovin selle siia ka vistutada. lahe sõna - vistutama, mulle täitsa meeldib, kuigi sellest saavad vist aru ainult need, kes sellega on kokku puutunud.

Siit siis minu väike katsetus.
Videolõik on minu kutsust, kes hoolega kaevab. Tõetera sellest "Kes otsib, see leiab!"
Nii meie kõik, kes soovime midagi uut teada saada.
Kaevame edasi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar