neljapäev, 4. juuni 2009

LeMilli materjalid

Tekitasin nüüd enda kogumiku keskkonnas LeMill.

Kõik see on minu jaoks täiesti uus ning mõnikord kohe ei oskagi nagu midagi teha. Võtad siis asja rahulikumalt ja hakkad vaikselt ühest otsast minema. Sellise osa ma siis hetkeks valmis sain.
eks asi tahb kõvasti õppimist-harjutamist, et hakata ennast koduselt tundma sellistes keskkondades.

Mis teile meeldis ja mis mitte?
esimesel korral sisenedes ei saanud nagu midagi kohe aru, kuhu midagi sisestada jne, aga lugedes juhendit ja näpuga rida ajades sain esimese materjali ülesse ning ka midagi muud juurde pandud. ei tea, kas see on minu oskamatus, aga kas LeMillis ei saagi üleslaadida power pointi esitlust esitlusena. ma tegin selle siis pdf-i ning laadisin ülesse. peab veel uurima ja katsetama. klippide laadimisega sain kahakkama. esialgu minu jaoks natust keeruline ja sooviks korralikku käsiraamatut - kuidas, mida teha ja mis, mida tähendab - meetodid, vahendid jne jne.
ega see esimene kord pole mind väga ära hirmutanud, et peaks kiirelt kaugele jooksma. õpin edasi, aga muidugi kui oleks praktiline õpetaja-juhendaja kõrval oleks alguses kergem minema hakata. eesmärk igatahes on olemas ning kunagi ma ka saavutan selle.

Ilusat kevadet kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar