neljapäev, 4. juuni 2009

Veel 1. nädala reisikiri

Appi, juba kolmas nädal hakkab lõppema, kuid mul on veel esimesest nädalast reisikiri kirjutamata. teen selle nüüd kohe ära ning üritan korralikult ree peale tagasi saada. eks see ole töötava-õppiva ja veelkord õppiva inimese ajaplaneerimine. mitmes koolis korraga, siis ongi prioriteetide paikapanek kõige olulisem:)
• Millised on teie senised kokkupuuted õpiobjektide ja õpiobjektide repositooriumidega?
ega õieti polegi. olen kasutanud IVA ja Moodle keskkonda õppimisel, kuid see vist pole päris õpiobjektide repositoorium. nüüd sellel kursusel kohtusin LeMilliga, see on vist rohkem selle moodi.
• Kuidas te kasutate Internetist leitud õppematerjale? Kui sageli tekkib vajadus neid oma õpilaste jaoks kohandada?
ikka otsin oma netist materjale nii eesti kui ka inglise keelseid ja olen ka leidnud. asjad tuleb enda jaoks ikka kohendada, pigem võtan sealt mõtteid ja ideid, kuidas ainet õppida-õpetada.
• Kas te olete oma tehtud õppematerjale Internetis avaldanud?
ei ole, kui mitte arvestada Moodlesse üleslaadimisi.
• Kas teate veel Veeb 2.0 keskkondi, kus inimesed avatud sisulitsentsidega oma loomingut jagavad?
arvan, et selleks on Wikipeedia, mida olen ka ise kasutanud. Wikipeediasse peab muidugi suhtuma teatava ettevaatlikkusega, kõik mis kirjas ei pruugi 100% õige olla. juhtusin kokku ühe teemaga, kus wikipeedias olid mõned kirjed ja kõik olid üksteisele vasturääkivad. sellisel juhul peab kõvasti veel juurde otsima, et tõde üles leida.
• Millise esmamulje jätsid teile avatud õppematerjalide kogud? Milliseid neist te varem teadsite? Kas teil õnnestus leida oma ainesse sobivaid õppematerjale? Kas teate veel avatud õppematerjalide kogusid?
Praegu olen tegevuses LeMilliga, mis on minu jaoks täiesti uus asi ning esialgu tundub ka üsna keeruline, aga küll ma pusin ja vaatan teiste töid ning arenen edasi. ikka võiduka lõpuni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar